UNDER SKINNET PÅ SPORTCHEFEN THOMAS RUNDQVIST

Ja dessa frågor kanske inte riktigt gick under skinnet på Thomas Rundqvist men här är frågorna jag ställde och svaren jag fick av honom ;)

1. SM-Guld eller OS Guld? SM-Guld (vi jobbar hårt varje dag året runt för att vinna SM-guld)

2. Båt eller Sommarstuga? Båt

3. Öl eller Vin? Beror på vid vilket tillfälle!

4. Morgon eller Kväll? Kväll

5. Blond eller Brunett? Blond

6. Vem av spelarna i årets trupp tar du helst med dig på en semester? Motivera gärna varför :) Avslöjar jag inte!

7. Säsongens höjdpunkt hittills? 9 sek i timrå ( där vi vände 2-3 till 4-3) samt alla juniorer som fått chansen under säsongen, där alla visat en framfusighet som tilltalar mig.

8. Vilka 2 lag spelar finalen i vår? FBK-HV 71


Stort tack till Thomas Rundqvist som svarade på dessa frågor.





Kommentarer
Postat av: Martin

Kan du inte använda intervjuerna från svenskafans?, dom är långa och bra. och mer under skinnet än denna

2010-03-01 @ 10:09:17
Postat av: GULDLAGET

Varför skulle jag göra det? Denna intervju var meningen att vara kort. Mer seriösa och längre intervjuer ska jag göra senare.

2010-03-01 @ 11:00:15
Postat av: martin

De intervjuerna som Johan o Martin gjort på svenskafans är ruggigt bra. vore kul om du gjorde liknande. Du borde ha som målsättning att bli lika stor o bra som mrmadhawk.se och han gör också intervjuer. Mitt förslag är att göra lite mer intervjuer, lite insideinfo och skriva lite om laget nästa år. gör en tävling om du vill se Freddan Eriksson i laget nästa år tex. Det vill jag och många med mig. men runkens intresse verkar svagt

2010-03-23 @ 15:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
NYHETER OM FÄRJESTAD BK & HOCKEY I ALLMÄNHET
FBK siktar in sig på hemvändare
Matchguide: HV71-Färjestad
Ska utveckla FBK:s offensiv
Här är FBK:s nya coacher
FBK:s nya ledarstab klar
Scoutens mardröm
Läkarna vill stoppa nya regeln
Monstret i kassen när Toronto vann
Webb-TV: Highlights FBK-Rögle
Frögren till FBK?
Blindenbacher till KHL?
Mackan: Jag trivs bäst som center
Vinden har vänt - på en vecka
Webb-TV: Bartecko är tillbaka
Micke måste opereras?
Webb-TV: Ett steg i rätt riktning
De är jobbigare än någonsin
Slutspelsordningen kan ändras
Datum och tider för SM-slutspelet