RUNDQVIST OM TRÄNARFRÅGAN

Thomas Rundqvist säger att Tommy Samulesson inte har bestämt sig än om han vill bli huvudtränare för FBK. Någon tidspress har inte sportchefen satt på Tommy men hoppas att det ska lösa sig snart. De två assistenterna ska ha specialkunskap inom vissa områden, till exempel en på backspel och en på forwardsspel. Färjestad har blickat mot NHL när man tagit fram den nya tränartanken. Ja, lite grann. Tommy kanske inte ska vara med på is varje träning utan ibland kanske det är bättre att han sitter på läktaren och bevakar. En inte alltför otrolig konstellation skulle vara att plocka upp Skåretränaren Leif Carlsson som ansvarig för backar och sedan ha Jörgen Jönsson som ansvarig för forwards. Severin Blindenbacher velar om en fortsättning i FBK, han har ju ett optionsår på sitt kontrakt. Läs mer HÄR

Kommentarer
Postat av: M - Bloggar om personlighet, skönhet, mode och foto!

Hej! :D

Många av mina läsare ställer frågan om ska hålla i en tävling snart så nu ska jag börja. Men jag har ett problem, ska jag ha veckans blogg, veckans bild, veckans bloggägare, eller något annat?

2010-02-19 @ 19:35:52
URL: http://michellepaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
NYHETER OM FÄRJESTAD BK & HOCKEY I ALLMÄNHET
FBK siktar in sig på hemvändare
Matchguide: HV71-Färjestad
Ska utveckla FBK:s offensiv
Här är FBK:s nya coacher
FBK:s nya ledarstab klar
Scoutens mardröm
Läkarna vill stoppa nya regeln
Monstret i kassen när Toronto vann
Webb-TV: Highlights FBK-Rögle
Frögren till FBK?
Blindenbacher till KHL?
Mackan: Jag trivs bäst som center
Vinden har vänt - på en vecka
Webb-TV: Bartecko är tillbaka
Micke måste opereras?
Webb-TV: Ett steg i rätt riktning
De är jobbigare än någonsin
Slutspelsordningen kan ändras
Datum och tider för SM-slutspelet