PROFILLÖST OCH SLÄTSTRUKET?

Nu när profiler som Prestberg, Rhodin, Jönsson, Nordström redan försvunnit och Mattsson lämnar nästa säsong...så känns det väldigt tråkigt att Perra Sveriges sköning nu också får lämna FBK. Och tänk om inte Dick heller blir kvar? Den frågan är ju inte löst än...Blir väldigt viktigt att FBK får hem Wallin, Berglund och Frögren tills nästa säsong, annars blir det ett väldigt profillöst och slätstruket FBK framöver. Då är det Tommy Samuelsson och Per Åslund som är dom stora profilerna nästa säsong.

USCH! Hemska tanke ;)

Kommentarer
Postat av: Veronique

Just nu har jag "Veronique tipsar" på min blogg! Ta en titt och se om du hittar något användbart :)

2010-02-17 @ 04:20:12
URL: http://www.improveme.se/veronique
Postat av: Fornell

Glöm inte Kåberg !!!

2010-02-17 @ 11:17:53
Postat av: GULDLAGET

Nej jag vet att Kåberg är en profil - men jag ville göra en poäng med Tommy och Åslund, som jag tycker verkar vara rätt tråkiga som personer... om man tex jämför med Perra och Wallin ;)

2010-02-17 @ 12:25:39
URL: http://guldlaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
NYHETER OM FÄRJESTAD BK & HOCKEY I ALLMÄNHET
FBK siktar in sig på hemvändare
Matchguide: HV71-Färjestad
Ska utveckla FBK:s offensiv
Här är FBK:s nya coacher
FBK:s nya ledarstab klar
Scoutens mardröm
Läkarna vill stoppa nya regeln
Monstret i kassen när Toronto vann
Webb-TV: Highlights FBK-Rögle
Frögren till FBK?
Blindenbacher till KHL?
Mackan: Jag trivs bäst som center
Vinden har vänt - på en vecka
Webb-TV: Bartecko är tillbaka
Micke måste opereras?
Webb-TV: Ett steg i rätt riktning
De är jobbigare än någonsin
Slutspelsordningen kan ändras
Datum och tider för SM-slutspelet