HÅKAN LOBB - TRIPLE GOLD CLUB

loob

Håkan Loob ska hyllas på OS

 

Loob och de andra ingår i ”Triple Gold Club”. Det vill säga spelare som vunnit både OS, VM och Stanley Cup. Nu anordnas en ceremoni för de 22 legendarerna i Molson Canadian Hockey House i Vancouver 22 februari. Loob ser förstås fram mot den fina ceremonin. Från början hade jag bara tänkt mig att vara borta några dagar, men resan är lång så jag ändrade mig. Jag åker på torsdag (läs: i dag) och stannar till dagen efter ceremonin. Loob passar även på att besöka gamla kompisar från NHL-tiden i Calgary. Läs hela artikeln på NWT

 


Kommentarer
Postat av: Jennifer Oscarsson

Hej!

Har en härlig frågestund i min blogg angående allt möjligt. Kika gärna in!

MVH Jennifer

2010-02-18 @ 16:48:46
URL: http://jennfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
NYHETER OM FÄRJESTAD BK & HOCKEY I ALLMÄNHET
FBK siktar in sig på hemvändare
Matchguide: HV71-Färjestad
Ska utveckla FBK:s offensiv
Här är FBK:s nya coacher
FBK:s nya ledarstab klar
Scoutens mardröm
Läkarna vill stoppa nya regeln
Monstret i kassen när Toronto vann
Webb-TV: Highlights FBK-Rögle
Frögren till FBK?
Blindenbacher till KHL?
Mackan: Jag trivs bäst som center
Vinden har vänt - på en vecka
Webb-TV: Bartecko är tillbaka
Micke måste opereras?
Webb-TV: Ett steg i rätt riktning
De är jobbigare än någonsin
Slutspelsordningen kan ändras
Datum och tider för SM-slutspelet