FANSEN FRÅGAR SPORTCHEFEN THOMAS RUNDQVIST

Hej det pågår en omröstning på sidan, där man får rösta på vem man helst hade velat se som huvudtränare för FBK. Nu får ju inte Perra fortsätta som tränare, utan man har gett Sammen förfrågan att ensam ta över. Jag tänkte ifall det finns fans där ute som vill ställa en fråga till Thomas Rundqvist angående tränar situationen. Ställ din fråga här och skriv den i kommentarer så ska jag försöka få tag på Thomas och få svar på era frågor. Vissa frågor har Rundqvist redan svarat på och finns att läsa här eller på Färjestads hemsida. Men du kanske har en fråga du anser är viktig och som just du vill ha svar på. Ställ seriösa frågor, sen väljer jag ut några som sen förhoppningsvis Thomas kan/vill svara på. Mvh Bloggen.

RUNDQVIST OM PETNINGEN AV PERRA


Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag undrar vad Thomas anser vara den stora skillnaden mellan Tommys och Per-Eriks ledarskap, och varför man tycker att just Tommys är det rätta för framtiden. Eller om det endast är för att man anser Tommy vara mer erfaren som man valt just honom som huvudtränare.

2010-02-16 @ 10:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
NYHETER OM FÄRJESTAD BK & HOCKEY I ALLMÄNHET
FBK siktar in sig på hemvändare
Matchguide: HV71-Färjestad
Ska utveckla FBK:s offensiv
Här är FBK:s nya coacher
FBK:s nya ledarstab klar
Scoutens mardröm
Läkarna vill stoppa nya regeln
Monstret i kassen när Toronto vann
Webb-TV: Highlights FBK-Rögle
Frögren till FBK?
Blindenbacher till KHL?
Mackan: Jag trivs bäst som center
Vinden har vänt - på en vecka
Webb-TV: Bartecko är tillbaka
Micke måste opereras?
Webb-TV: Ett steg i rätt riktning
De är jobbigare än någonsin
Slutspelsordningen kan ändras
Datum och tider för SM-slutspelet