FBK:S NYA TRÄNARE KLARA

Ja det blev ganska väntat Tommy Samuelsson som huvudtränare, Jörgen Jönsson, Leif Carlsson, Erik Granqvist som assisterande. Jag tycker det är en spännande lösning, FBK brukar ta rätt beslut och jag är övertygad om att dom har gjort det nu också. Perra kommer givetvis bli saknad, men med den här lösningen får man en väldigt bred kompetens. Jörgen går in på ledarsidan redan nu - bra med en extra vinnarskalle i båset som vet vad som krävs i ett slutspel. Men nu när det blir viktiga matcher får han försöka att inte dra på sig någon mer 2 minutare för abuse.

Vilket lag vinner SM-guld?

Lägg din röst på ditt FAVORITLAG i omröstningen längre ner på sidan.

Just nu är MODO i topp med 29% av rösterna. 

405 personer har redan röstat på sin favorit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hittade inte där man röstar, men Färjestad i mitt hjärta och självklart tror och hoppas jag på gult igen! :)

2010-03-10 @ 21:01:55
Postat av: GULDLAGET

Längre ner på sidan - under rubriken omröstning ;)

2010-03-10 @ 21:36:18
URL: http://guldlaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
NYHETER OM FÄRJESTAD BK & HOCKEY I ALLMÄNHET
FBK siktar in sig på hemvändare
Matchguide: HV71-Färjestad
Ska utveckla FBK:s offensiv
Här är FBK:s nya coacher
FBK:s nya ledarstab klar
Scoutens mardröm
Läkarna vill stoppa nya regeln
Monstret i kassen när Toronto vann
Webb-TV: Highlights FBK-Rögle
Frögren till FBK?
Blindenbacher till KHL?
Mackan: Jag trivs bäst som center
Vinden har vänt - på en vecka
Webb-TV: Bartecko är tillbaka
Micke måste opereras?
Webb-TV: Ett steg i rätt riktning
De är jobbigare än någonsin
Slutspelsordningen kan ändras
Datum och tider för SM-slutspelet